REIL logo white

Tarkvaraarendus

Tarkvaraarendus on oluline, et luua ja täiendada olemasolevaid lahendusi, parandada kasutajakogemust, automatiseerida tööprotsesse ning parandada turvalisust ja jõudlust. See hõlmab nii analüüsi, projekteerimist, koodi kirjutamist, testimist ja hooldamist kui ka tarkvara arhitektuuri, disaini ja kasutajaliidese arendamist. Arendame nii erilahendusi, mis töötatakse välja kliendi ärinõuetest tulenevalt, kui ka n-ö karbitooteid, mida on võimalik nõuetele vastavaks kohandada.

Arendame

MOBIILIRAKENDUSI

Mobiilirakenduse kaudu saavad kasutajad pääseda ligi teie teenustele või toodetele igal ajal ja igal pool, mis suurendab kasutajamugavust ja rahulolu. Saate saata kasutajatele teavitusi ja pakkumisi, mis aitab hoida neid kursis uute toodete või teenustega ning suurendada kliendilojaalsust. Hästi disainitud mobiilirakendus pakub paremat kasutajakogemust võrreldes veebilehtedega, eriti kui kasutatakse keerukamaid funktsioone nagu GPS, kaamera või erinevad seadme andureid.

ANDMEBAASE

Hästi arendatud andmebaas võimaldab kiiret ja tõhusat juurdepääsu andmetele. Optimeeritud andmebaasid suudavad hallata keerukaid päringuid ja pakkuda tulemusi lühikese aja jooksul, mis on eriti oluline suurte andmehulkade puhul. Arendusprotsessis seatakse sisse turvameetmed, nagu ligipääsuõiguste haldamine, krüpteerimine ja auditeerimisvõimalused. Need on vajalikud , et kaitsta andmeid loata juurdepääsu, rünnakute ja lekkimiste eest.

TÖÖLAUARAKENDUSI

Töölauarakendused suudavad ära kasutada kasutaja arvuti riistvara (protsessor, mälu, GPU), pakkudes sageli kiiremat ja sujuvamat kasutajakogemust võrreldes veebipõhiste lahendusteg, see on eriti oluline rakenduste puhul, mis vajavad suurt arvutusvõimsust. Erinevalt veebirakendustest ei vaja töölauarakendused pidevat internetiühendust. Kasutajad saavad töötada kohapeal, ilma et nad peaksid muretsema võrguühenduse katkestuste või aeglase interneti pärast.

Kasutatavad tööriistad

Kotlin
Java
React Native
Expo
Python
Electron
Visual Studio Code
MySQL/PostgreSQL
MongoDB
DBeaver
Prisma ORM
Apache Spark
Dart
Flutter
Android Studio
C++
C#
.NET MAUI

Millal mõelda tarkvaraarenduse peale

Tarkvaraarendust läheb vaja paljudes olukordades ja valdkondades, kus on tarvis luua, kohandada või täiustada digitaalseid lahendusi, et lahendada ärilisi või tehnilisi probleeme ning hoida aega kokku korduvatelt tegevustelt. Siin on mõned peamised olukorrad, kus tarkvaraarendust võib tarvis minna:

1

Uue tarkvara loomine

Kui on vaja luua täiesti uus rakendus, süsteem või platvorm, mida pole varem olemas olnud. Olgu selleks uue toote või teenuse käivitus, mis vajab tehnoloogilist lahendust või spetsiaalselt ärivajadustele vastavat tarkvara (nt raamatupidamis-, lao- või kliendihaldussüsteemid).

2

Ärirakenduste optimeerimine või automatiseerimine

Optimeerida äriprotsesse ja automatiseerida rutiinseid ülesandeid vähendamaks tüütuid tegevusi ning inimlike vigu ja suurendada andmete töötlemise ja haldamise efektiivsust. Automaatsete aruannete või integreeritud infosüsteemide arendus parandada töö efektiivsust. Erinevate haldussüsteemide juurutamine, et juhtida ettevõtte ressursside ja kliendisuhete haldust.

3

Olemasoleva tarkvara uuendamine ja hooldamine

Tarkvara vajab ka hooldust, et see vastaks uutele nõuetele ning parandaks süsteemi tõhusust. Uuendused üldjuhul parandavad vigu, lisavad uusi funktsioone ja tehnoloogiastandarteid. Mõnikord tuleb jõudluse parandamiseks koodibaasi refaktoreerida või optimeerida kiiruse parandamiseks, et kasvatada kasutajate rahulolu.

4

Ettevõtte kasvu ja skaleerimise toetamine

Kui ettevõtted kasvavad siis nende andmemaht, kliendibaas ja äriprotsessid muutuvad keerulisemaks, selleks on vaja luua uusi tarkvaralahendusi ning olemasolevaid süsteeme kohandada, et väljakutsetega toime tulla. IT-infrastruktuuri skaleerimiseks ja kulude vähendamiseks võiks mõelda pilvetehnoloogiate peale, andmete analüüsimist ja äristrateegiaid toetab suurandmete lahenduste loomine ja integreerimine.

5

Tarkvaraarendus telefonile

2024. aastal oli ligikaudu 62% andmesideliiklusest tehtud telefonist ja see on pidevalt kasvav - selleks et pakkuda kasutajatele kiiret ligipääsu teenustele ja toodetele igal ajal ja igal pool, siis tuleks rakendused optimeerida ka telefonide jaoks.

6

Digitaalne transformatsioon

Vananenud käsitsi protsessid ja paberipõhised süsteemid tuleks asendada kaasaegsete digitaalsete lahendustega, nii hoiab kokku aega ja loodust. Tööstuslikud süsteemid tuleks viia IoT-lahendustele, mis võimaldavad reaalajas andmete jälgimist ja tootmisprotsesside optimeerimist.

Tarkvaraarenduse etapid

1

Nõuete kogumine ja analüüs

Esimeseks tegevuseks on koosolekud, intervjuud, küsimustikud, vajaduste ja piirangute kaardistamine, selleks et koguda ja mõista kliendi või kasutaja vajadusi ning määratleda, millist probleemi tarkvara lahendab. Selle tulemusena valmib nõuete dokumentatsioon , milles on määratletud tarkvara funktsioonid, omadused ja piirangud.

2

Süsteemi kavandamine

Järgmise sammuna luuakse arhitektuur ja detailne disain, mis määratleb, kuidas tarkvara töötab ja kuidas erinevad komponendid omavahel suhtlevad. Teeme andmebaasi mudeli, süsteemi struktuuri ja kavandame liidesed. Teeme esimesed prototüübid ja tarkvaramaketid kasutajaliidese jaoks. Selle tulemusena valmivad disainidokumendid ja arendusplaan, et toetada arendusprotsessi.

3

Arendus

Arenduses toimub ehitus ja kodeerimine vastavalt disainile, nõuetele ja spetsifikatsioonidele. Kirjutatakse koodi, lisatakse mooduleid ja integreeritakse erinevate süsteemidega. Erinevate tehnoloogiate kasutamine (näiteks programmeerimiskeeled, raamistikud, andmebaasid). Valmib esialgne versioon tarkvarast.

4

Testimine

Testimise eesmärk on leida ja parandada vead ning tagada, et tarkvara töötab vastavalt nõuetele ja disainile. Viiakse läbi automaat- ja käsitestid (üksuse testid, integreerimistestid, süsteemitestid, kasutajaliidese testid jne), logitakse vead ja tehakse parandusettepanekud.
Põhjaliku testimise eesmärk on saavutada stabiilne ja vigadeta tarkvara, mis on valmis kasutajatele üle andmiseks.

5

Paigaldamine

Kättesaadavaks tegemine lõppkasutajatele, kus tarkvara installeeritakse serveritesse, pilvesüsteemidesse või seadmetesse. Selles etapis tuleb konfigureerida ja süsteeme ette valmistada. Tarkvara on saadaval ja kasutatav kliendi või lõppkasutaja jaoks.

6

Hooldus ja tugi

Tarkvara toimimise jälgimine ja selle täiustamine ning vigade parandamine pärast paigaldamist. Selles etapis tulevad tarkvaravärskendused, parandused ja uued funktsioonid. Eesmärgiks on pikaajaline töö ja vastavus pidevalt muutuvatele vajadustele.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram