REIL logo white

Tugi ja haldus

IT-tugi ja IT-haldus aitab vältida suuremaid probleeme seadmetes, tagab küberturvalisus ning tööprotsesside sujuva toimimise, tänu millele saab ettevõte keskenduda põhitegevusele. Pakume mitmetasandilist kasutajatuge: reageerimine, abistamine, dokumenteerimine ning haldus. Teeme parandusettepanekuid ning abistame töötajaid alates kaugtoest kuni kohapealse abini.

Haldame ja toetame 

ÄRIKRIITILISED RAKENDUSED 

Hoolitseme, et ettevõtte ressursside planeerimise (ERP) ja kliendi suhete halduse (CRM) süsteemid toimiksid laitmatult. Hooldame ja monitoorime meili-, veebi-, teenuseserverite ja andmebaaside seisukorda, et ennetada ja lahendada võimalikke tõrkeid.

INFRASTRUKTUUR

Serverite administreerimine ja haldus. Planeerime võrke, et need oleksid kiired, turvalised ja optimeeritud, arvestades ettevõtte arengut ja tulevikuvajadusi. Probleemide ennetamiseks seame üles monitooringu, mis annab varakult märku tõrgetest, mis võivad ettevõttele kahju tekitada.

KASUTAJATUGI

Efektiivne kasutajatugi on igale edukale ettevõttele vajalik, töötajad peavad saama oma tööülesandeid muretult täita, mis eeldab seadmete ja rakenduste laitmatut toimimist. IT-probleemide ennetamine ja kiire lahendamine on hädavajalik, et minimeerida katkestusi töös ning vähendada kahjusid.

Kasutatavad lahendused

VMware
Microsoft Azure
Amazon Web Services
Google Cloud
Fortinet
Cisco, Mikrotik
DELL, IBM, HP
Windows, Linux
Microsoft 365
DigitalOcean
Hostinger
Nagios
Grafana
Jira Service Management
Bitdefender
SentinelOne
Lansweeper
Veeam

Miks on vaja IT-haldust ja -teenustuge

IT-haldus ja kasutajatugi on olulised mitmel põhjusel, kuna need tagavad organisatsiooni tehnoloogiliste süsteemide sujuva toimimise ning kasutajate sujuva töö. Siin on peamised põhjused, miks neid vajatakse:

1

Süsteemide pidev toimimine ja töökindlus

IT haldus aitab jälgida ja hallata süsteeme, vältides suuremaid rikkeid ja tagades, et kõik töötab optimaalselt. See hõlmab regulaarset hooldust, uuendusi ja monitooringut. Kui esineb tehniline probleem, on vaja kiiret sekkumist, et vähendada töökatkestusi ja tootlikkuse langust.

2

Küberturvalisuse tagamine

IT haldus tagab, et süsteemid ja andmed on kaitstud võimalike turvaohtude eest, näiteks viiruste, häkkimiskatsete või andmelekete vastu. Regulaarsed turvauuendused ja tulemüüride seadistamine on hädavajalikud. Ilma korraliku halduseta võib ettevõte sattuda suurematesse riskidesse, nagu rahalised kahjud või mainekahju seoses andmekaitse rikkumistega.

3

Efektiivsus ja tootlikkus

Kui töötajatel on tehnilisi probleeme, siis kasutajatugi tagab, et need lahendatakse kiiresti, vältides pikaajalisi töökatkestusi, tootlikkuse ja moraali langust. IT haldus võimaldab efektiivselt hallata ja kasutada automaatika tööriistu, pilvelahendusi ja tarkvara, mis suurendavad töötajate produktiivsust.

4

Skaleerimine ja kasvu toetamine

Kui ettevõte laieneb, vajab ta ka IT-süsteemide laiendamist, olgu selleks uute töötajate lisamine süsteemi, serverivõimsuse suurendamine või uue tarkvara juurutamine.
IT haldus aitab jagada serverikoormusi, hallata võrke ja optimeerida ressursikasutust, et toetada ettevõtte tegevust ja kasvu.

5

Kulu ja aja kokkuhoid

Läbi halduse saab ennetada suuri ja kulukaid tõrkeid, näiteks riistvararikked või turvaintsidendid, mis võivad minna hiljem kalliks ja ajamahukaks. Lisaks automatiseeritakse korduvad ülessanded, mis säästab aega ja vähendab tööjõukulu.

6

Õigusaktide ja regulatsioonidega vastavus

Paljud ettevõtted peavad järgima erinevaid seadusi ja regulatsioone, näiteks isikukaitse seadus ja GDPR. IT haldus tagab, et süsteemid vastavad nendele nõuetele, vältides õiguslikke probleeme ja trahve.
VÕTA ÜHENDUST
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram