REIL logo white

Veebiarendus

Veebileht on ettevõtte digitaalse kohaloleku vundament. Hästi tehtud veebileht on funktsionaalne, turvaline ja kasutajasõbralik. Meie poolt loodud terviklahendused aitavad sul saavutada ärilisi eesmärke ja tõsta klientide rahulolu. Paljud ettevõtted kasutavad hooldamata veebilehte, mis ei vasta tänapäeva nõudmistele- kehv kasutajakogemus, turvariskid ja keerukad uuendused võivad tõsiselt mõjutada ettevõtte mainet ja vähendada müüki. Ilma korraliku veebiarenduseta ei pruugi koduleht tuua soovitud tulemusi.

Kodulehe eelised

KÄTTESAADAV JA NÄHTAV

Koduleht tagab, et sinu ettevõte on potentsiaalsetele klientidele kergesti leitav igal ajal ja igas kohas. See on ettevõtte virtuaalne visiitkaart, mis võimaldab klientidel tutvuda sinu toodete ja teenustega 24/7. Ilma koduleheta on ettevõte suure osa ajast nähtamatu, kaotades seeläbi potentsiaalseid kliente.

USALDUSVÄÄRNE JA TÕSISELTVÕETAV

Läbimõeldult kujundatud ja informatiivne koduleht loob mulje usaldusväärsusest ja kindlustab, et ettevõte on tõsiseltvõetav. Koduleht võimaldab jagada ettevõtte lugu, tutvustada meeskonda ja näidata varasemaid saavutusi, mis kõik aitavad kaasa positiivse kuvandi loomisele.

TURUNDUS JA KLIENDISUHTLUS

Koduleht on tõhus turunduskanal, mis toetab kõiki muid turundustegevusi. See võimaldab koguda kliendiandmeid, korraldada kampaaniaid, jagada uudiseid ja pakkumisi ning suhelda klientidega otse. Lisaks aitab koduleht paremini mõista klientide vajadusi ja ootusi, mis omakorda toetab ettevõtte kasvu.

Kasutatavad tööriistad

Wordpress
Wix
Shopify
React
Next.js
Node.js
Vue.js
Vercel
Zone
Veebimajutus
Hostinger
DigitalOcean
Javascript/Typescript
Java
PHP
SQL
Python
Git

Millal mõelda kodulehe uuendamise peale

Kodulehe uuendamine on oluline selleks, et see jääks kasutajasõbralikuks, tehniliselt ajakohaseks ja otsingumootorites hästi nähtavaks. Üldiselt soovitaksime veebilehte uuendada iga 2–3 aasta järel, et hoida see visuaalselt ja tehniliselt ajakohasena. Toome välja mõned märgid, millal võiks kaaluda kodulehe uuendamist:

1

Vananenud disain või kasutajaliides

Kui koduleht tundub visuaalselt vananenud või ei vasta kaasaegsetele kasutajamugavuse standarditele, on hea aeg seda uuendada. Kodulehe külastajad ootavad puhast ja lihtsat disaini, mis töötab hästi nii arvutis kui ka mobiilseadmes.

2

Mobiilisõbralikkus puudub

Kui koduleht pole mobiilisõbralik (respondiivne), siis kaotad suure osa potentsiaalsetest külastajatest, kuna järjest rohkem inimesi sirvib veebilehti telefonide ja tahvelarvutitega. Mobiilseadmete toetamine on ka otsingumootorite jaoks kriitiline.

3

Aeglane laadimiskiirus

Kui koduleht on aeglane, siis võib see mõjutada negatiivselt nii kasutajakogemust kui ka otsingutulemusi. Regulaarsed optimeerimised (nt pildiformaatide uuendamine, serveri jõudluse tõstmine) aitavad kiirust parandada.

4

Tehnilised probleemid või turvaaugud

Kui kasutad sisuhaldustarkvara (nt WordPress), tuleks seda regulaarselt uuendada, et kaitsta saiti turvaaukude ja viiruste eest. Turvauuendused on sageli vajalikud just selleks, et vältida küberrünnakuid.

5

Sisu on vananenud

Kui kodulehe sisu, tooteinfo või teenuste kirjeldus pole ajakohane, tuleks seda uuendada, et külastajad saaksid värske ja täpse info. Samuti aitab regulaarne blogi- või uudisvoo värskendamine hoida lehte elavana ja atraktiivsena, et anda klientidele märku, et olete aktiivselt tegutsemas

6

Uued tehnoloogiad ja trendid

Veebiarendus areneb kiiresti ja uued tehnoloogiad (nt AI, chatbotid, analüütikatööriistad) võivad pakkuda kasutajatele paremat kogemust. Kui soovid oma konkurentsivõimet hoida, võiksid aeg-ajalt uusi tehnoloogiaid oma kodulehel katsetada.

Veebiarenduse etapid

1

Nõuete kogumine ja analüüs

Esimeseks tegevuseks on koosolekud, intervjuud, küsimustikud, vajaduste ja piirangute kaardistamine, selleks et koguda ja mõista kliendi ja kasutaja vajadusi ning määratleda, millist probleemi tarkvara lahendab. Selle tulemusena valmib funktsionaalsete ja mittefunktsionaalsed nõuete dokumentatsioon koos ajakava ja maksumusega.

2

Süsteemi kavandamine

Järgmise sammuna luuakse arhitektuur ja detailne disain, mis määratleb, kuidas veebilehte kasutatakse, kuidas kasutajad navigeerivad ja kuidas erinevad komponendid omavahel suhtlevad. Koostatakse andmebaasi mudelid, süsteemi struktuur ja esialge testiplaan. Teeme esimesed prototüübid ja maketid kasutajaliidese jaoks. Selle tulemusena valmivad disainidokumendid ja põhjalik arendusplaan, et toetada arendusprotsessi.

3

Arendus

Realiseeritakse veebilehe visuaalne osa ja ehitatakse serveripoolne loogika vastavalt disainile, nõuetele ja spetsifikatsioonidele. Kirjutatakse testi põhist koodi, lisatakse mooduleid ja integreeritakse erinevate süsteemidega nagu andmebaas, e-pood, autentimis- ja maksemoodulid.

4

Testimine

Testimise eesmärk on leida ja parandada vead ning tagada, et veebileht vastaks nõuetele ja disainile. Viiakse läbi automaat- ja käsitestid (üksuse testid, integreerimistestid, süsteemitestid, kasutajaliidese testid jne), logitakse vead ja tehakse parandusettepanekud.
Põhjaliku testimise eesmärk on saavutada stabiilne ja vigadeta veebileht, mis oleks valmis avalikustamist.

5

Paigaldamine

Kättesaadavaks tegemine lõppkasutajatele, kus veebileht installeeritakse serveritesse või pilve. Selles etapis tuleb serverid ette valmistada, domeeninimi seadistada ja turvalisuse tagamiseks sertifikaadid taodelda.

6

Hooldus, tugi ja SEO

Veebilehe toimimise jälgimine ja selle täiustamine vastavalt vajadustele. Tehakse jooksvalt parandusi ja lisatakse uusi funktsioone. Eesmärgiks on pikaajaline töö ja vastavus pidevalt muutuvatele vajadustele. Samuti tehakse SEO analüüs, et parandada veebisaidi nähtavust otsingumootorites ning analüüsida selle kasutusstatistikat.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram